Hotline
0850 307 35 62
Çocuklar için Online İngilizce Dil Kursu
Online İngilizce Kursu Ve Konuşma Grupları

Online İngilizce kursu yöneticileri İngilizce'nin konuşma becerisini her daim öne çıkarmışlar ve bunu sektörde konuşan insan İngilizce'yi bilen insandır algısı ile sahaya sürmüşlerdir. Evet bu kısmen doğrudur İngilizce konuşmak online İngilizce kursu öğrencilerine kazandırılacak en önemli beceri olarak görülebilir ancak konuşarak İngilizce öğrenmek tezi biraz çelişkilidir.

Online İngilizce kursu çalışmalarını ve hareket planını konuşarak İngilizce öğrenme tezi üzerine kurduğumuzda uygulanabilirlik biraz hatta birazdan daha fazla sorun oluşturabilmektedir.

Online İngilizce kursunda konuşarak bir öğrenciye İngilizce'yi edindirebileceğiz tezinin doğru olduğunu var sayarsak bizim karşımıza şu iki soru çıkacak. Online İnglizce kursu eğitmenleri ve yöneticilerinin öğrenci sürekli olarak konuşacaksa ne konuşacak? ve konuşacak konu düzenli olarak bulunabiliyorsa ne kadar süre konuşacak? Cevabı gerçekten merak ettiğimiz iki soru olacaktır.

Online İngilizce kursu faaliyetlerini konuşma üzerine kurgulayacak olursa kursiyerin bu kadar konuşma süresi ve bu süreyi karşılayacak ekonomik gücü gerçekten var mıdır? Ekonomi bireyi ilgilendirir diyip geçebileceğimiz bir etken değildir. Bunun en basit örneğide online İngilizce kursu türkiye'ye seslenmekte olup bir elin parmakları kadar az öğrenci ile bir yere varmayacağı aşikardır. Bu kadar az öğrenci ile online İngilizce kursu sistemi dönmeyecekse o zaman konuşarak Online İngilizce kursu yapabiliriz tezi otomatik olarak yaşayamayacağı için rafa kaldırılmaya mecbur gibi durmaktadır.

Online İngilizce kursu yöneticileri yaptıkları çalışmalarda ve eğitim projelerinde heyecanlarını korumakla birlikte kurdukları online İngilizce kursu'nun Türkiye'ye seslendiğini unutmamalı ve eğitim planlarını online İngilizce kursu gerçeklerine göre yapmalıdırlar.

Bu çalışmaların gerçeklere dayanmadan sahaya inmesinden en çok öğrenciler ardından da öğretmen ve online İngilizce kursları zarar göreceklerdir. Online İnilizce kursu sürdürülebilir bir ortamda ilerlemezse başarısızlıkla sonuçlanır ki bu ne öğrenci ne öğretmen ne de online İngilizce kursu için iyi bir sonuç değildir.

Bizler Elmadil çocuklar için online İngilizce kursu olarak ana İngilizce edinim omurgamızı dinleme (listening) ve okuma(reading) çalışmaları üzerine inşa etmiş olup çocuklar için online İngilizce kursumuzda konuşma için programımızı uygulana bilir bir bölümünü planlamamıza almış durumdayız.

Elmadil çocuklar için online İngilizce kursu olarak bizler yaptığımız tüm faaliyetlerin hayali değil bilimsel ve piyasa şartlarında bir karşılığı olması gerektiğin inanıyor ve Elmadil çocuklar için online İngilizce kursumuzu bu ilkeler üzerine İnşa etmeye devam ediyoruz.

Online İngilizce Kursu Eğitiminde Yapılması Gerekenler

Online İngilizce kursu eğitim sistemine çok hızlı bir giriş yapsada kendi içinde gerek online İngilizce kursu yöneticisi gerekse online İngilizce kursu kursiyerleri açısından yanlış bazı kazanımlarıda sisteme soktu. 

Online İngilizce kursu bundan önceki yazımızda da belirttiğimiz gibi "çantada keklik bu işi de yaparız" anlayışı taşıyan online İngilizce kursu yöneticileri ile ek iş olarak uygulanmaya başladı ve bu sistemsizlik kısa bir süre sonra eğitim ciddiyetinden uzak bir ortamın oluşmasına sebeb oldu. Online İngilizce kursu öğrencilerinden bazılarıda ki bu oldukça büyük bir grup online İnglizce kursu derslerini kolay sosyalleşme ortamı gibi algıladı.

Bu iki negetif davranış ile ortaya çok hızlı çıkan eğitimden uzak hava bir anda da online İngilizce kursu ile özdeşleşme noktasına da geldi. Neyse ki eğitim sisteminin ciddi kurumları ve online İngilizce kursu öğrencisi olarak bu sistemden açık ve net pozitif kazanımları elde etmek isteyn başlangıçta az ama her geçen gün sayıları artan nitelikli öğrenci sayısı ile online İngilizce kursları eğitim pazarında hakettiği yere doğru yola çıktı.

Online İngilizce kursu tanımında genel bir işleyişin ciddi gitmediği düşüncesinde Pandemi sırasında okullarda görülen aksaklıkların burada da yaşanacağı algısı da online İngilzce kursu adına negatif bir kazanım olarak sayılabilirken bazı özel okulların online eğitimi çok sıkı tutması okul disiplininin aynen online eğitime yansıtılması ile online İngilizce kursu çalışmalarının doğru ve nitelikli yapılabildiğinide gösterdi.

Düşüncelerimizi aktardığımız bu blog bölümümüzde online İngilizce kursu çalıçmalarının ülkemizde pozitif ve negatif kazanımlarını sizlerle paylaşmaya devam ederken bu payalşımlarımızda Elmadil uzaktan eğitim kursunun çocuklar için online İngilizce kursu faaliyetlerindeki davranış ve yaklaşımlarından da bahsetmek istiyoruz.

Elmadil çocuklar için online İngilizce kursu yöneticilerinin çocuklar için online İngilizce kursu eğitim sürecine geçişte ilk masaya yatırdığı konu çocuklar için online İngilizce kursu çalışmalarının nasıl çocuğu rahatsız etmeden en ciddi ortanda ilerlemesi sağlanabilir olmuştur. Çünkü bizler İngilizce eğitiminin nasıl ilerleyeceğini ve online eğitim ile bu işin başarılı olabileceğini görmüş ve tecrübelerimiz ile sabitlemiştik.

Elmadil çocuklar için online İngilizce konusunda yaptığımız bu işi nasıl türkiye'de İngilizce eğitimini gerçekten önemseyen insanlara ulaştırabiliriz sorusunu sorduk. Çocuklar için online İngilizce kursu faaliyetlerimizi ciddi insanlara ulaştırabilmenin ilk yolu ciddi olmayan veli ve öğrenci grubunu kendimizden uzaktaştırma ile sağladık. Bizler biliyorduk ki çocuklar için online İngilizce kursu çocuklar için eğlenceli çocuklar için online İngilizce kursu velisi için güven verici ve en önmlisi çocuklar için onlin İngilizce kursu öğretmenleri ile çocuklar için online İngilizce kursu yöneticileri için ciddi bi iştir.

Zaman içerisinde online İngilizce kursu işletmeciliği hayali olan insanların ortamı gözlemleyeceklerini online İngilizce kursu sistemetik ilerleyişini ve online İngilizce kursu ders ve iletişim ortamını belli bir düzeyin üzerine çıkarmak zorunda olduklarını anlayacakları ve online İngilizce kursu veli ve öğrencilerinin bu şartlara ihtiyacı olduğunu göreceklerine eminiz. Süreç ilerledikçe online İngilizce kursu hizmet kaltesinin artması ile online İngilizce kursu veli ve öğrencilerindede oluşan farkındalık ile online İngilizce kursu işletme standartı ülkemize yayılacaktır.

Kayıt dönemleri ve Online İngilizce Kursu

Online İngiizce kursu işleyişinde kendiliğinden oluşan bir ihtiyaçta online İngilizce kursu öğrencisinin istediği zaman ya da programına en uygun zamanda kayıt yaptırıp İngilizce eğitimine başlama isteğidir. Online İngilizce kursu öğrencisi online eğitimi seçerken düşündüğü koşullardan biride mümkün olduğunca erken çalışmalarına başlamak istemesidir.

Bundan dolayı online İngilizce kuru yönetici ve online İngilizce kursu öğretmenleri kursiyerlerinin ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına yılın belli dönemleride yeni programları hizmete sunmalıdır. Eğer online İngilizce kusu çalışanlarının bunu yapma imkanı yoksa her dil seviyesini daha küçük programlara ayıp periyodik olarak bu küçük programlara başlaya bilir sonra bu küçük dil programalrının öğrencilerini birleştirebilirler.

Online İngilizce kursu sistemi mevcut sisteme alternatif olarak sonradan pazara katılmış olup öğrencisinin daha verimli ve kolay ulaşılabilir olarak online İngilizce kursundan İngilizce eğitimi almasını sağlamalıdır.

Online ingilizce kursu içerisinde özellikle Eylül ayından sonra yaklaşık 10 hafta da bir yeni online İngilizce kursu açılabilir öğrencinin bu yeni açılan kuslara katılması saağlanabilir. Online İngilizce kuru yöneticileri hiçbir kursiyerin vakit ve heyecanını kaybettirecek bir bekleme surecini öğrencilerine yaşatmamalıdırlar.Online İngilizce kursu açılış sebeblerinden biri de çğrencisinin vaktinin heba olmasını engellemek tezi ile yola çıkılmış olmasıdır.

Elmadil çocuklar için online İngilizce kursu olarak bizler CEFR standartlarına göre düzenlediğimiz 10 aylık İngilizce eğitim programımızı 10 haftalık ve 4 haftalık yeni kayıt süreci ile çocuklar için online İngilizce kursu velilerine sunmaktayız.

Online İngilizce kursu öğrencilerinin bu yöntemi seçmesinin sebebleri arasında her türlü vakit kaybnı önlemek genellikle vardır.O zaman online İngilizce kursu yöneticilerinin açtığı programların başlama zamanı online İngilizce kursu öğrencisinin ihtiyaçlarını karşılamak üzere planlanmalıdır.

 

 

 

Online İngilizce Kursu ve Hedef Kitlesi

Online İngilizce kursu yöneticilerinin ilk başlangıçtaki hedefi tüm pazara seslenmekti. Bu amatörce bir fikirdi elbette ama küçük işletmelerin bu hevesle online İngilizce kursu çalışmalarına başlaasıda son derece normal ve beklenen bir davranıştı. Zmanla online İngilizce kursu anlayışının değişeceğide kesindi en azından onlne İngilizce kursu eğitim sürecinin nasıl ilerlemesi gerektiğini bilen uzmanlar bu durumunda sonucunu ön görebiliyorlardı.

Online İngilizce kursu öğretmen ve yöneticileri ilk başlarda bu eğitim ortamının yüz yüze yapılan İngilizce kursu işletmeciliği ile aynı olabileceğini örgün çalışan kurumların ek iş olarak online İngilizce kursu eğitim sürecini yönetebileceklerini düşünüyorlardı ve online İngilizce kursu işletmeleri sürece böyle girdi.

Oysa online İngilizce kursu eğitim kurumlarında işleyiş böyle olmayacaktı ve olmadı da. Online İngilizce kursu kendi içinde sınavlara hazırlık, çocuklar için online İngilizce kursu, konuşma faaliyetleri üzerine yoğunlaşmış online İngilizce kursları gibi dallara ayrıldı. Online İngilizce kursu içinde böyle dallara ayrılması ile bir kurs içinde her hangi bir birim olarak kalması sahadaki durumu değştirdi. Online İngilizce kursu işletmelerinin kendi hareket alanlarında uzmanlaşması ile online İnglizce kursu öğrencileri sadece online İnglizce kurslarını genelde tercih etmeye başladılar. Online İngilizce kursu seçiminin sadece bu işi yapan kuruluşlara doğru olması ile pazar payı ek iş olarak online İngilizce kursu yapan kuruluşlara bir anlam ifade etmememye başladı.

Elmadil olarak bizim gözlemlediğimiz çocuklar için online İngilizce kursu ve Dil sınavlarına hazırlık online İngilizce kursları özellikle vakit sorunu olan zamanı iyi kullanmak isteyen ve sonuca odaklanan veli ve kursiyerler tarafından ön plana çıkarıldı ve tercih edildi. Online İngilizce kursu işletmelerinin bundan sonraki süreçte de Çocukla için online İngilizce kursu, dil sınavlarına hazırlık yapan online İngilizce kursu ve özellikle konuşma becerisini arttırmak isteyen insanların tercih edeceği online İngilizce kursu gibi başlıklar altında toplanacağını düşünüyor ve gözlemliyoruz.

Online İngilizce Kursu Ve Genel Bilgilendirme

Online İngilizce kursu eğitim sektörüne son zamanlarda giren ve oldukça kabul gören bir sistem oldu. Milli Eğitim Bakanlığının Uzaktan Eğitim Kursu olarak izin verdiği Online İngilizce Kursu kurumları kendi içlerinde oldukça ğüçlü bir rekabet ile yola koyuldular.,

Online İngilizce kursu çalışmaları eski alışılagelmiş çalışmalrdan daha kolay ve az maliyetli görünsede zamanla sektöre giren eğitim kurumlarının gerçeği farketmesi ile ucuz maliyetten kaliteli hizmete doğru dönmeye başladı.

Online İngilizce kursu öğretmenleri başlangıçta hem biraz zorlansa hemde alışmaya çalışsada online İngilizce kursunun kendine has öğretmenleri sektöre girmeye başladı online İngilizce kursunda uzmanlaşmaya başlayan bu öğretmenler ofis çalışma şartları ile yeni nesil bir eğitimcilikde ortaya koydular.

Online İngilizce kursu kurumları ilk başlangıçta İngilizce'nin her dalına hizmt vermek isteselerde zamanla himet alanlarında da bir branşlaşma ortaya çıktı. Çocuklar için online İngilizce kursu seçimini ilk olarak yapan kuruluşlardan biri olan Elmadil branşının dışına çıkmayarak branş oluşumu hızını arttırdığı düşüncesindeyiz.

Online İngilizce kursu öğrenci ve velileri başlangıçta online İngilizce kursu fiyatlarının ucuz olacağı düşüncesi ile kurumları araştırmaya başlasalarda araştırmaları sonucunda online İngilizce kursunun fiyat açısından çok ucuz olmadığını farkettiler ancak fiyat performans açısından üstün olduğuna karar verenler online İngilizce kursu seçeneğine karar kılmış durumdalar.

Sonuç olarak İngilizce eğitiminin hedefleri bellidir İster online İngilizce kursu seçimi yapılsın ister başka bir kurum seçilsin hedefe ulaşmak isteyen öğrencilerin son kararını İngilizce eğitim kalitesi belirleyecektir.

Online İngilizce kursu hakkında Blog Bölümümüzde bundan sonrada görüşlerimizi yayınlayacağız.Elmadil çocuklar için online İngilizce kursu yöneticileri ve çocuklar için online İngilizce kursu öğretmnlerimiz olarak kaliteden taviz vermeyen online İngilizce kurslarının sektörde başarılı olacağını diğer kurumların zamanla eleneceği düşüncesindeyiz.

8 Yaş İngilizce Kursu Genel özellikleri

8 yaş için genelde anne babalar arasında bir İngilizce kursu arayışı vardır. Bu arayışı daha güzel tanımlamak istersek çocuğun 8 yaşına geldiği andaki aile davranışlarına bakmak gerekir.

İlkokula başlayan çocukların velileri İngilizce konusunda duyarlı iseler genelde iki tercihde bulunuyorlar bunlardan birincisi çocuklarını bir özel okula kayıt ettirerek çocuğun hem diğer bakıcılık hizmetleri ve olanaklarından faydalanmasının hem de İngilizce eğitimini tamamlamasını planlarken diğer veli grubu ise devlet okullarını tercih edip birinci sınıfı bitirdikten sonra  İngilizce eğitimini İngilizce kurslarında sürdürmesi kararında ilerliyorlar.

8 yaş için bundan dolayı genelde bir İngilizce eğitimine başlama yaşı haline dönüşmüş durumda diyebiliriz. 8 yaş için İngilizce kursu arayışına geçen anne ve babalar genelde bir referans üzerinden yola çıkarak 8 yaş İngilizce kursu arayışına girdikleri gibi bazı anne babalar ise önce 8 yaş İngilizce kursunun genel özelliklerini araştırıp sonra çocukları için 8 yaşa uygun bir İngilizce kursu aramaya başlıyorlar.

8 Yaş İngilizce kursu genel özellikleri temelde çocuğun İngilizce eğitiminin gidişatını belirleyecek planlamalar içermelidir. Eğitim kurumlarınnın bir çoğunda ve velilerde başlagıç grubu asıl ilerde toparlayacak diye düşünülsede olayın gerçek sonuçları böyle değildir ve bir çok çocuk için 8 yaş İngilizce kursu belirleyici özellikler taşımaktadır. 8 yaşında İngilizce'ye başlayacak bir çocukta İngilizce adına yapılacak yanlış adımlar belkide çocuğun İngilizc'den soğumasına ve eğitimini sonlandırmasına kadar sürecektir.

8 Yaş için İngilizce kursları tüm seviyelerde olduğu gibi bu yaş grubunda da içerik planlamasını CEFR Standartlarına göre yapmalı konu dağılımını buna göre seçmeli ve ilerleyişini 8 yaşın genel özellikleri ile sürdürmelidir.

Elmadil çocuklar için online İngilizce kursu öğremenleri ve çocuklar için online İngilizce kursu yöneticileri olarak bizler 8 yaş öğrencilerimizi Pre-A1.1 Seviye grubundan başlatıp üst seviylere doğru her yıl ilerletme gayreti ve planlaması içerisindeyiz.

Pre-A1.1 seviye grupları hafata sonu ve hafta içi toplamda 6 ders saati ingilizce eğitimi almakta olupp kendi yaş grupları ile hem eğlenceli İngilizce oyunlarla, İngilizce şarkılarla donatılmış bir 8 yaş İngilizce orogramına katılırlarken hem de bu derslerde çocuklar için onlne İngilizce kursu öğretmenleri ile ders kitaplarının eşliğinde sitematik ilerleyişlerini sürdürmektedirler.

8 yaş çocukları İngilizce kursumu olarak bizler 8 yaş grubunu ilk defa İngilizce ile tanıştıkları için çok önemsiyor Dinleme çalışmalarını ön plana çıkarıyor ve 8 yaş İngilizce kursumuzun tüm öğrencilerini bir üst seviyeye taşımayı hedefliyoruz.

 

 

MEB Çocuklar İçin İngilizce Kurs Programı (Meraklısına)

Değerli Velilerimiz;

Aşağıda Milli Eğitim Bakanlığının 2012 yılında onayladığı Çocuklar için İngilizce kurs Programının dosyasını koyduk Merak edip İncelemek isteyen velikerimiz dosyayı indirip bildi edinebilirler.

Elmadil çocuklar için online İngilizce kursunda bilinçli veli öğrenciye yardımcı olacak en kıymetli bireydir.

Bazı velilerimzde ilkokul öğrencilerine İngilizce öğretim tekniklerini merak etmektedirler onlar içinde Milli Eğitim Bakanlığının bu kurs programını incelemek faydalı olacaktır.

Saygılarımızla 

Elmadil

Çocuklara İngilizce Öğretmek için Tavsiyeler

Çocuklar için online İngilizce kursu öğretmenleri ve çocuklar için online İngilizce kursu yöneticilerininhem kendileri hem de çocuklar için online İngilizce kursu öğrencileri için yapabileceği ilk ve en kuvvetli destekleyici iş çocuğu evde iyi takip edecek çocuğun İngilizce gelişimine katkıda bulunabilecek anne babalar oluşturmak olmalıdır.

Anne babalar çocuklar için online İngilizce eğitimi konusuna ne kadar hakim olurlarsa öğrenciye verecekleri destek de o kadar fazla olacaktır. Çocuk hangi sosyal çevreden gelirse gelsin sonuçta çocuktur ve İngilizce edinmesi için gerekli şartları kendi başına sağlaması güçtür ve bunu sürdürmesi olanaksızdır. 

Çocuklara İngilizce öğretmek için elmadil olarak bizlerin ilk ve en güçlü önerisi velilerin eğtim sürecinin nasıl işleyeceği ve sistematik olarak nasıl ilerleyeceği konusunda bilgilendirilmesi olacaktır. 

veli ne yaparsa yapsın sonuçta bir öğretmenin performansını yakalayamayacak sonuç itibarı ile öğretmene destek olacaktır. O zaman veliye verilecek en önemli öneri sistematiği öğrenmesi ve çocuğunun bu sistematik ilerleyişte kaybolmadan sürece ayak uydurup ilerleyip ilerlemediğine bakması olacaktır.

Ancak velinin çocuğunun İngilizce öğrenmesi daha doğrusu İngilizce edinmesi için öğrenciye yapacağı en faydalı kazanım aracı çocuğun bolca dinleme yapmasını sağlaması ayrıca sesli kitapları okunuşunu seyrettirmesi olacaktır.

 

İlkokul Öğrencilerine İngilizce Öğretme Teknikleri ve Online İngilizce

İlkokul öğrencilerine İngilizce öğretme teknikleri hakkında çocuğum İngilizce öğrensin isteyen her veli bilgi sahibi olmalıdır ancak bunların uygulanması sırasında profosyonel çocuklar için online İngilizce kursu öğretmenlerinden yardım alınmasında fayda vardır. Eğer ailenin çocuklar için online İngilizce kursu öğretmenlerinden yardım alcak koşulları yoksa ilkokul öğrencilerine İngilizce öğretme tekniklerinden bazılarını uygulamasında bir sakınca yoktur.

Bununla birlikte ilkokul öğrencilerine İngilizce öğretme tekniklerinden bazılarına değinilmemesinde öğreğin dil bilgisi kurallarına girilmemesinde daha fazla fayda olabilir. Bunun en temel nedeni çocuklar için online İngilizce kursu velisinin dilbilgisi gibi ilkokul öğrencilerine İngilizce öğretme teknikleri konusuna hakim olmama yanlış input verme olasılığının olmasıdır.

İlkokul öğrencilerine İngilizce öğretme teknikleri en basit aşamaları oluşturmasına rağmen yanlış yapılacak bir davranış ile çocuklar için online İngilizce kursu öğrencisine yanlış kazanımlar edindirilmesi sonucunu doğurabilir.

İlkokul öğrencilerine İngilizce öğretim ekniklerini uygulayayım deken hatalı bir kazanım elde edilmesi uzun vadede daha büyük sorunlar ortaya çıkarabileceği için çocuklar için online İngilizce kursu velisinin çocuğu için daha uygulana bilir riski olmayan ilkokul öğrencileri için İngilizce öğretim tekniklerini tercih etmesi oyunlar ile şarkılar ile küçük hikayeleri dinleterek çocuklar için online İngilizce kursu çalışmalarına destek olması daha mantıklı ve doğru bir davranış olacaktır.

Sonuç olarak küçük çocukların edinecekleri İngilizce belli konuları kapsadığından dolayı riske girmenin hiç bir anlamı yoktur ve ilkokul öğrencilerine İngilizce öğretme tekniklerinin en basitleri bile çocuğa hem kısa vadede hem uzun vade de çok faydalı olacak bir temel oluşturacaktır.

Nitelikli bir İngilizce edinim süreci biraz zamana yayıldığında ve süreklilik arz ettiğinde sağlanabiliyor burada aile ilk doğru davranışı yapmış ve çocuklar için online İngilizce kursu öğretmenlerinden yardım almaya başlamıştır. Bundan sonra azar azar doğru inputların verilmesi öğrenciye yeterli olacaktır. Velinin acele etmemesi ve ilkokul öğrencileri ne İngilizce öğretim tekniklerinin en uygulanavilir ve kolay olan dinleme çalışmalarına ağırlık vermesi doğru davranış olacaktır.

İlkokul Öğrencilerine İngilizce Öğretme Teknikleri

İlkokul öğrencilerine İngilizce öğretme teknikleri genel hatları ile evde konuyu bilmeyen insanlar tarafından yapılacak bir faaliyetler zinciri değildir. Ancak çocuklar için online İngilizce kursu öğretmenleri ve çocuklar için online İgilizce kursu yöneticilerinin önerleri ve takibiile yapılabilecek çalışmalar vardır.

Çocukların hangi tekniğe yakın oldukları tekniğin uygulanışı süresi hepsi başlı başına uzmanlık istesede her bir çalışmanın sonucu çocuğun İngilizce'ye maruz kalması ilkesine dayanır.

İlkolkul öğrencilerine İnglizce öğretme teknikleri'nin hepsi sonuçta kelime bilgiini arttırmaya cümle yaıpını geliştirmeye dili tanımasına yardımcı olmayı hedefleyecek çalışmalardır. Bu hedefleri en kolay ve doğru kaynaktan sağlamak için yapılabilecek iş çocuğun dinleme yapması olacaktır.

Şarkılar çocukların çok hoşuna giderler bundan dolayı ilkokul öğrencilerine İngilizce öğretmen teknikleri üzerinde detaylı durmaktansa doğrudan İngilizce şarkılar ile çocuğu geliştirmeye başlamak doğru olacaktır.

Ayrıca çocuklar için online İngilizce kursu öğretmenlerinin yönlendirmesi ile oynanacak oyunlarda ilkokul öğrencileri için İngilizce öğretme tekniklerinin ön sıralaraında yer alabilecektir.

İlkoklul öğrencileri için İngilizce öğretme teknikleri sıralamasında ne yaparsanız yapın dikkar edeceğiniz iki koşul mutlaka çocuklar için online İngilizce kursu öğretmeninizden doğru olarak aldığınız bilgileri uygulayınız ve dinleme konusunda öğrenciyi daha fazla İngilizce'ye maruz bırakınız.

Çocuklar için online İngilizce kursu velileri haklı olarak çocuklarının en iyisini edinmesini isterler ve bundan dolayı ilkokul öğrencilerine İngilizce öğretmen teknikleri konusunda bilgi sahibi olmaları en doğal haklarıdır. Elmadil çocuklar için online İngilizce kursu olarak onlara önerimiz bolca dinleme ve okuma yapmaları olacaktır.

 

İlkokul Öğrencilerine İngilizce Öğretme Teknikleri ve Dinlenme

Dinleme (listening) ilkokul öğrencilerine önerilebilecek en uygulanabilir yöntemdir fikrimizi bir önceki yazımızda belirtmiştik. Bu yazımızda ilkokul öğrencilerinin yapabileceği kendi başlarına sürdürebileceği dinleme çalışmasının nasıl olabileceğinden bahsetmek istiyoruz.

İlkokul öğrencilerine önerilebilecek İngilizce öğrenme tekniklerinden dinleme için youtube üzerinde ve youtube kids üzerinde binlerce nitelikli ücretsiz şarkı ve okuma parçası bulunabilir burada dikkat edilmesi gereken unsur içerik secimi ve konuların birbirini takip etmesi olacaktır. İlkokul öğrencilerinin İngilizce ediniminde yaptıkları dinleme çalışmaları konu olarak onları okullarıdada takviye edeceğnden önemlidir yoksa dil edinimi açısından konu bazlı ilerlemesinin çok bir önemi yoktur.

Dili edinimi içerisinde İngilizce edinimi sürecinde konu takibi bilimsel anlamda bir unsur ifade etmesede okul takibi açısından konuya yaklaşılmalıdır. İlkokul öğrencilerine önerilebilecek İngilizce öğretim tekniklerinden dinleme yapılırken çocuğun ekrann karşısına geçmesine gerek olmadığı gibi bunu bir dayatma şekline sokmak daha da zarar verebilir bundan dolayı input kaynağını açıp çocuğun İngilizce'ye ulaşması yeterli olacaktır.

İlkokul öğrencilerine önerilebilecek İngilizce öğretmen yöntemlerinden dinleme başlangıç aşamasında çocuğun dünyasına çok hızlı girecek öğretmenin işini kolaylaştıracak çocuğu İngilizce'ye ısındıracak bir uygulama olması açısından önemlidir ancak belli bir süreden sonra çocuklar için online İngilizce kursu öğretmenine ihtiyaç duyulacak ve çocuklar için online İngilizce kursu öğretmeni tarafından çocuk takip edilmesi şeklinde çalışma sürdürülmesi istenecekdir. 

Öğrenci dinleme ile çok buyuk bir yol alsada ilerleyen aşamalarda çocuklar için online İngilizce kursu öğretmeni desteği gerekecektir.