Hotline
0850 307 35 62
Çocuklar için Online İngilizce Dil Kursu

A seviyeleri- Temel İngilizce Kullanıcısı

İngilizce testi A1 (Başlangıç)

Belirli türdeki ihtiyaçların karşılanmasını amaçlayan bilindik günlük tabirleri ve çok temel ifadeleri kullanabilir. Kendisini ve başkalarını tanıtabilir ve nerede yaşadığı, tanıdığı insanlar ve sahip olduğu şeyler gibi kişisel bilgilere dair sorular sorabilir ve bu sorulara cevap verebilir. Diğer kişinin yavaş ve net konuşması ve yardımcı olmaya hazır olması şartıyla basit bir şekilde etkileşimde bulunabilir.

English test A2 (Elementary İngilizcesi)

En yakınındaki alanlara dair (ör: çok temel kişisel bilgiler ve aile bilgileri, alışveriş, yerel coğrafya, iş) cümleleri ve sık kullanılan ifadeleri anlayabilir. Bildik ve rutin konularda basit ve doğrudan fikir alışverişi gerektiren basit ve rutin görevlerde iletişim kurabilir. Kendi geçmişi, yakın çevresinin durumunu ve önde gelen ihtiyaçlarına dair durumları basit kelimelerle anlatabilir.

B seviyeleri- Bağımsız İngilizce Kullanıcısı

İngilzce testi B1 (Orta Seviye İngilizce)

Genellikle işte, okulda, tatilde, vb.de karşılaşılan bildik konulardaki açık standart bilgilerin temel noktalarını anlayabilir. Muhtemelen o dilin konuşulduğu bir bölgeyi gezerken en çok meydana gelebilecek durumlarla başa çıkabilir. Bildik ya da kişisel ilgi alanına dair konular üzerine bağlantılı basit metin üretebilir. Tecrübeleri ve etkinlikleri, hayalleri, umutları ve isteklerini anlatabilir ve düşünceler ve planlara yönelik kısaca nedenler belirtebilir ve açıklamalar yapabilir.

İngilizce testi B2 (Orta Üstü Seviye İngilizce)

Kendi uzmanlık alanındaki teknik konuşmalar dahil olmak üzere hem somut hem de soyut konulardaki karmaşık metinlerin ana fikirlerini anlayabilir. Bir akıcılık ve doğaçlamayla etkileşim kurabilir, bu durum taraflardan biri için zorlama olmadan o dil ana dili olan biriyle düzenli bir etkileşimi mümkün hale getirir. Geniş bir yelpazedeki konularda net, detaylı metin üretebilir ve çeşitli fikirlerin avantajlarını ve dezavantajlarını belirterek bir konu hakkındaki noktada bakış açısını açıklayabilir.

C seviyeleri- Gelişmiş Seviye İngilizce Kullanıcısı

İngilizce testi C1 (İleri İngilizce)

Çok sayıda zorlu, uzun metinleri anlayabilir, altlarında yatan anlamı fark edebilir. Açıkça çok fazla ifade arayışına girmeden kendini akıcı ve doğaçlama bir şekilde ifade edebilir. Dili sosyal, akademik ve mesleki amaçlar için esnek ve etkili bir şekilde kullanabilir. Organizasyon kalıpları, bağlaçlar ve bağlılık sağlayan ifadelere dair kontrollü bir kullanım göstererek açık, iyi yapıda, detaylı metinler üretebilir.

İngilizce testi C2 (İleri)

Duyulan ya da okunan hemen her şeyi kolaylıkla anlayabilir. Kolay anlaşılır bir sunumla argümanları ve ifadeleri yeniden yapılandırarak farklı sözlü ve yazılı kaynaklardaki bilgileri özetleyebilir. Daha karmaşık durumlarda bile anlamın daha ince taraflarını ayırt ederek kendini doğal, çok akıcı ve kesin bir şekilde ifade edebilir.

 

Ülkemizde Online Eğitim bir çok branş için Yüzyüze Eğitim ile rekabet edebilecek alt yapıya  ulaşmış durumda ancak verimlilik açısından değerlendirmemiz gerekirse ekranın karşısında sınıf ortaminda gösterdiği dikkat ve fedakarlığı gerçekleştirebilen öğrenciler için online eğitim çok buyuk bir avantaj olacaktır.

  • Motivasyonu Koruyabilen
  • İngilizceye ilgisi olan
  • Ailesi tarafından desteklenen

öğrenciler için Online Eğitimin çok iyi bir seçenek olduğunu düşünüyoruz

OSYM Yabancı Dil Sınavları Denklik Bilgilendirmesi

 

Avrupa Ortak Dil Seviyeleri (CEFR) ile KPDS - ÜDS - YDS Eşdeğerliğini web sayfalarında yayınlayan bazı Devlet Üniversitelerinin web sayfası linkleri

Uyarı: Yukarıda adı geçen kuruluşlar ile elmadil arasında hiçbir bağlantı yoktur. Bu bilgiler, linklerde ve indirdiğiniz dosyalarda bulunan bilgileri kullanarak Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı (CEFR) ile Türkiye de yapılan Dil Sınavları ve bu sınavlarda sahip olabileceğiniz olası başarılar hakkında bir fikir edinmeniz amacı ile sizlere sunulmuştur.Ülkemizde yapılan Dil Sınavları zamanla nitelik ve isim değişikliği gösterebilmektedir.

Yapılan yada yapılacak olan yeni sınavlar  hakkında güncel bilgileri OSYM nin resmi web sayfasında bulabilirsiniz.elmadil.com.tr web sayfamızın bu bölümü sadece size bir fikir vermek amacı ile hazırlanmıştır hiçbir şekilde bağlayıcı özelliği yoktur.elmadil'in güncel sınav bilgilerini yayımlama zorunluluğu yoktur

"elmadil" Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı (CEFR) planlamasında İngilizce Eğitimi sunar ve asla bir sınav kazandırma sözü vermez.

Kamuoyuna duyurulur.

Wh Sorularına Elmadil'in Yaklaşımı

Wh Soruları İngilizce öğrenmek isteyen  öğrencilere farklı noktalarda katkıda bulunan bir ek çalışma olarak kabul edileblir.

Özellikle İngilizce'ye yeni başlamış öğrencilere kendini ifade etme fırsatı veren sınırlı sayıda sahip olduğu İngilizce bilgisini ortaya çıkarma fırsatı veren bir çalışma olduğu gibi İngilizce eğitiminde 4 ila 5 yılını tamamlamış A2 düzeyini bitirmekte olan bireylerede bir araştırma geliştirme fırsatı vermektedir.

Wh soruları B1 ya da B2 seviyesindeki bireyler içinde İngilizcesini sahada kullanma olanağı veren bir yapıya sahiptir. Bireylerin İngilizce seviyeleri hangi düzeyde olursa olsun Wh soruları ve onların cevapları İngilizce konuşurken tüm öğrencilere keyif ve tatlı bir heyecan vermektadir.

Elmadil İngilizce eğitimi verdiği tüm öğrencilerine hangi seviyede olursa olsun Wh soru kalıplarını İngilizce'nin öğrencimizin dünyasına daha çok girebilmesi ve tatlı bir heyecan yaşaması için kullanmakta olup her Pazartesi akşamı saat 21:00 'da  öğrencisine bir Wh Sınavı ve sınavın cevap anahtarını göndermektedir.

Elmadil ilke olarak öğrencisinin hem her zaman İngilizce ile iç içe olmasını hem de yaptığı çalışmalar ile İngilizce'nin öğrencilerine yük olmamamsını hedeflemektedir.

Eğitimde Hazır Bulunuşluk Ne Demektir?

Öğrenmenin gerçekleşebilmesi için gerekli ön öğrenmelerin, yeterliliğin oluşmasına hazır bulunuşluluk denir.

Yeni oluşacak bir öğrenmede olgunlaşma ve ön öğrenmeler yeterli ise birey, yeni bir davranışı öğrenecek hazırbulunuşluluğa sahip demektir. Örneğin Matematik de Bölme işlemini öğrenecek öğrencinin ritmik saymalar, çıkarma işlemi ve çarpma işlemini bilmesi şarttır.

Bu hazırbununuşluk dil eğitimi için de geçerlidir. Ülkemizde genel olarak aktif İngilizce eğitimi 7-8 yaş ve sonrasında başlamaktadır. Öğrencinin örgün İngilizce eğitimi Elmadil Eğitim Programı sayesinde hazırbununuşluk düzeyi dil öğrenmeyi hızlandıracak ve kolaylaştırcacak şekilde planlanmıştır.

Çocuklar İçin Online İngilizce Kursu Elmadil'de Dinleme Çalışmaları

Çocukların İngilizce eğitim sürecinde yapılacak çalışmalardan önce çocukların duygusal yapısına bir göz atmak gerekir. Çocuklar hiç bir amaçları olmadığı şartlarda bile şarkılar ile mutlu olurlar. Onları mutlu eden bu eğlenceli faaliyeti eğitim alacakları bütün branşlarda kullanmak biz öğretmneler için yapılabilecek en temel harekettir.

Kaldıki İngilizce eğitiminde sık tekrarın önemi, akılda kalma, yüksek motivasyon gibi faktörleri göz önüne aldığımızda çocuklar için İngilizce eğitimin özellikle başlangıç aşamasında en önemli faaliyetin çocuk şarkıları olduğu aşikardır ve bütün eğitim otoritereleri ilede kabul görmüş durumdadır.

Çocuklar için İngilizce eğitimizde şarkılar ile başlayan dinleme faaliyetleri ileri ki saffalarda okuma metinlerini dinleme ya da kitapların okunuşunun dinlemesi şeklinde düşünülüp planlanmalıdır.

İngilizce dinleme çalışmalarında bizim gördüğümüz en büyük eksiklik, bir çok çocuk için dinleme işini  eğitim kurumlarının öğretmenlere öğretmenlerin ailelere ailelerinde çocuklara bırakmış olmasıdır. Tabiki bu sektörün her kurumunda geçerli değildir.

Elmadil'e göre çocuklar için İngilizce eğitiminde dinleme çalışmaları eğitim kurumunun merkezi yönetimi tarafından organize edilmeli dinleme kurum içinde bir birim olarak düşünülmeli takibi yine kurum merkezi yönetimi tarafından yapılmalıdır. İngilizce öğretmenine dinlemenin takibi ya da hazırlanması bir ek iş olarak verilmememlidir. 

Elmadil çocuklar için online İngilizce kursunda çocukların dinleme çalışmaları kurum yönetiminin asli görevlerinden olup dinleme konusunda öğretmenlerimiz çocukları ve aileleri yönlendirme ve motivasyonlarını arttırmada görevlendirilmişlerdir. Öğrencilerimizin yaptığı dinleme çalışmalarının süreleri aileler tarafından Elmadil yönetimine belli peryotlarda bildirilmekte her çocuk için neyi ne zaman ne kadar dinlediği analiz edilip İngilizce öğretmenlerine çocuk hakkında bilgi verilmektedir.

Elmadil çocuklar için online İngilizce kursu olarak hedefimiz her bir çocuğumuzun her gün en az 30 dakika İngilizce dinleme yapmasını sağlayacak materyali sağlamak ve bu dinleme çalışmasınının önemini aile ve çocuğa hissettirmek ve ilk dört yılda 1000 saatlik dinleme süresine çocuklarımızı ulaştırmaktır.

 

 

İngilizce Eğitimi Kaç Yaşında Başlamalı?

 

İngilizce eğitim kaç yaşında başlamalı?

     Yabancı dil eğitimi 3 yaşından önce başlamalı. Genellikle bir dilin etkin bir şekilde kullanımı 4 yaşı itibariyle mümkün ancak 3 yaş öncesi çocuklar bir yabancı dile ne kadar fazla maruz kalırlarsa bu dili konuşmaları o kadar kolay oluyor.

     0-3 yaş arasındaki bebekler bile ana dili dışında bir yabancı dile maruz kalırsa “aynı anda öğrenme” denilen yöntem ile her iki dili de öğrenebiliyor. Dolayısı ile doğumdan itibaren yabancı dil eğitimi, en azından bebeği öğretilmek istenen dile maruz bırakarak, onunla konuşarak ve müzik dinleterek başlatılabiliyor. Bebeklere söylenebilecek ya da dinletilecek İngilizce ninni bile onların bu dili hafızalarına kaydetmelerini sağlıyor.

     İngilizce eğitime bu yaşlarda başlanmadı ise de geç kalınmış sayılmaz. Dil öğrenme yetkinliği ilerleyen yaşlarda da devam ediyor. Örneğin, 5 yaşındaki çocuk yabancı dil konuşulan bir anaokuluna gönderilirse, daha önce dil öğrenmeye başlayan çocuklarla arasındaki farkı hızla kapatabiliyor. 

 

Çocuklarınızla Nitelikli Zaman Geçirmek...

Çocukla olan iletişiminizde duygusal ve eğitimsel bir yatırım yapmıyorsanız doğru bir iletişimden bahsetmek mümkün değildir.
Koşullar içerisinde Elmadil öğretmenlerinin yönlendirmesi ile her gün 15 – 30 dakika arası çocuğunuzla birlikte İngilizce faaliyetlerde bulunmak hem çocuğunuzun eğitimine katkıda bulunacak hem de ailece paylaşımınızı arttıracaktır.

Yaşa Göre İngilizce Ediniminin İlerleyişi Hakkında

Çocuklar için İngilizce kurslarının öğrencilerine sunduğu eğitiminde belirleyici etkenlerden biride çocuğun yaşı. Küçük yaşlarda edinim sürecine başlayan çocukların daha doğal bir ilerleyiş gösterdiği onları takip eden öğretmenler tarafından gözlemlenmekte.

Okul öncesi dönemde İngilizce gelişiminde en belirleyici faaliyet çocukların en keyif aldığı şarkılar ve olanaklar el veriyorsa tabiki çocuğun sürekli İngilizce konuşulan bir ortamda bulunması tabiki.

Ancak okul dönemi ile İngilizce eğitiminin akademik yönü değişmesede sosyal yönü değişmekte. Örneğin A1 seviyesi ile Çocuklar için online İngilizce kursu bünyesinde İngilizce eğitimine başlayan bir öğrenci mutlaka kendi yaş grubu ile birlikte derslerini sürdürmeli. İngilizce eğitimine 7 yaşında (birinci sınıf)  başlayan bir çocuk ile 10 (4.sınıf) yaşında İngilizce eğitimine başlayan bir öğrenci İngilizce seviyesi olarak A1 düzeyinde eğitim görecek olmasına rağmen ki bu hemen hemen aynı konular demektir öğretmenin çocuğun yaş seviyesine göre ilerlemesi gerekecektir.

Yine çocuklar için online İngilizce kursu bünyesinde İngilizce eğitimi veren eğitim kurumu ya da öğretmenlerin sınıfın yaş düzeyi ve sınıfın yaş ortalamasına göre faaliyet yaptırmak zorunda olduğu düşünüldüğünde çocukların mutlaka yaşa göre grupları oluşturularak İngilizce eğitimine başlanıp böyle devam ettirilmelidir.

Çocuklar için online İngilizce kursları, eğitim sürecinde çocuğun son derece mutlu ve kendini rahat hissetmesi sağlaması önemlidir ancak eğitimin sürekliliği açısından bakıldığında yaş ortalaması dışında kalan çocukların kendilerini sınıfa ait hissetmeme olasılığını ve bundan dolayı eğitime katılma isteğini azaltması ve en sonunda eğitimi bırakması ile sonuçlanabilir.

Çocuklar için online İngilizce kursları İngilizce eğitimi sadece şarkı aktivite ya da kısa vadeli etkinlik olarak düşünülemez çocuk büyüme sürecinde olan bir varlıktır. Öğrencinin İngilizce eğitimi alacağı arkadaş ortamıda ona göre işin başında düşünülmeli planlanmalı ve çocuklar için online İngilizce eğitimi ona göre başlatılmalıdır.

Elmadil çocuklar için online İngilizce kursu olarak sahaya inen ve kendini bu alanda uzmanlaştıran yapısı, öğretmen kadrosu, çalışanı ve yöneticileri ile tüm etkenleri değerlendirdiği gibi çocuğun İnglizce eğitim sürecinde yaş faktörüne göre uygulamalarıda planlamasına almaktadır.

 

İngilizce Kitap Okuma ve Okunan Kitabın Öğretmen Tarafından Kontrolü

Dil gelişiminde kitap okumanın etkisi tartışılmaz bir gerçek. Çocuklar için İngilizce eğitiminde de bu kabullenilmiş tüm eğitim otoritleri tarafından kabul görmüş ve tavsiye edilmekte.

Burada karşımıza çıkan sorun şu olabiliyor . Çocukların gerçekten kitabı okuyup okumadığı ya da okuduysa bile anlayıp yorumlayamadığıdır. Birde bu iki temel kriterin yannda çocuğun kendi seviyesine uygun kitap seçimi yapılmış mıdır?

Çocuklar için online İngilizce eğitiminde bu dahada önem taşımakta çünkü ister istemez online eğitimin yapısından kaynaklana bir mesafede söz konusu ancak bu çocuğun İngilizce gelişiminde aşılacak en kolay engel olarak görülebilir çünkü asıl mesele kitabın seçimi takibi ve yorumlanmasıdır onlne eğitim teknolojileri ile mesafe sorunu ortadan kalkmış durumdadır.

Çocuklar için kitap seçimi yaparken eğitimciler rekler karakaterler baskı kalitesi gibi özelliklere dikkat eymelidirler ve genelde de bunu çok iyi yaparlar ancak bu özelliklerin çok daha önemlisi kitabın ya da metnin çocuğun İngilizce seviyesine uygun olmasıdır.

Çocuklar için kitap seçimi ve okuma çalışması tamamlandıkdan sonra çok önemli bir eğitim çalışması devreye girmelidir. Bu çalışma kitabın değerlendirilmesidir. Çocuğa sen şunu oku bunu oku gibi söylmler artık mevcut eğitim teknolojisi ve eğitim bilimlerinin gerisinde kalmış durumdadır. Özellikle çocuklar için online İngilizce kursları çocuğu sadece belli peryotlarda gördüğü için kitabın takibi işini daha da özenle yapmalılardır.

Çocuklar için online İngilizce kurslarının br avantajı ise gerek aile gerekse çocuğun İngilizce edinmek amacı ile kursa devam etmesidir. Amaçlı gelen aile ve çocuklar online İngilizce kursundaki eğitmenlerinin verdiği kitap okuma çalışmalarını daha özenle yaptığı toplum tarafından blinmektedir.

Çocuklar için online İngilizce kursuna devam eden bir öğrencinin okuduğu kitabı değerlendiren öğretmeninin ya da kurs yönetiminin kitabın bitmesini takiben kiatbın genel bütünlüğü,içeriği. çocuğa kazandırdığı yeni kelimeler gibi özellikleri içeren bir küçük sınav yapılması uygundur.

Kitap değerlendirme sınavı online eğitim teknolojileri kullanılarak çoktan şeçmeli yada boşluk doldurma hatta sesli metin değerlendirmesi şeklinde yapılabilir.

Çocuklar için online İngilizce kursu Elmadil okuma ve okumayı takiben okunan metnin kazanım değerlendirmesini çok önemsiyor ve bu konuda "her hafta bir kitav ve kitabın sınavı" konsepti ile çalışmalarına devam ediyor. Elmadil öğrencileri daha derslerinin ilk başladığı hafta yeni kitapları ile tanışıp bu kitabın atanmasından sonra kiatbın sınavı ile karşılaşıyorlar.

Bu uygulama zor gibi görünsede doğru kitap seçimi ve kolaydan zora ilerleyen ölçme değerlendirme yöntemleri ile çocukların çok rahat kabullendiği ailelerde bir farkındalığın oluştuğu çalışma olarak karşımıza çıkmaktadır.

Sonuç Çocuklar için online İngilizce kursu olarak çalışmalarınızı ona göre planlayacak öğrenci ve ailelerinizi ona göre yönlendirerek çocuğun İngilizce edinmini gerçekleştireceksiniz.

 

Uzaklatan Eğitim Hangi Özelliğe Sahip Çocuklar İçin İdealdir?

Çocuklar için online İngilizce kursları her çocuk için uygulanabilir. Elmadil olarak bizim düşüncemiz çocukdan daha çok ailenin ve online eğitimi yapan öğretmen ve eğitim kurumunun davranış ve farkındalığının önemli olduğudur.

Aile, öğretmen ve eğitim kurumu çocuklar için online İnglizce eğitiminin gereksinim ve davranışlarını kavrayabilmiş ve çocuğuna bu konunun önemini hissetirebimiş ise hiç sorun çıkmadan işleyişin ilerlediğini görebilirsiniz.

Çocuklar için online İngilizce kursu ve eğitim kurumu olarak bizler bu konuda çocuğun aksi bir davranışı yoksa aile, öğretmen ve eğitim kurumuna odaklanmak gerektiğini tüm alt yapıyı bu üçgenin kuracağını çocuklar için online İngilizce kurslarına çocukların gerekli fiziksel ve duygusal şartlar hazırlandığında uyum sağlıyacağını düşünüyor ve inanıyoruz.

Çocuklar İçin Online İngilizce Kursu'nun Temel Direği Öğretmenler

Öğretmenlerin genel olarak çocuk gelişimindeki önemi ve hakimiyeti tartışmasız herkes tarafından bilinir ve kabul edilir. Peki Çocuklar için online İngilizce eğitimi veren öğretmenlerin en temel özelliği ne olacak?.

Her şeyden online ders verecek öğretmenlerin iki temel özelliği olmalı

1.Kesinlikle yüksek motivasyona sahip olmalılar

2.Sosyal zekaları ve empati yapabilme yetilerinin çok üst düzeyde olmaları gerekir.

tabiki branş hakimiyeti veya  İngilizce becerileri ve devletin öğretmenlik yapabilir izinleri  gibi özellikleri olacak ama bunlar çocuklar için online İngilizce kurslarında görev alacak öğretmenler için zaten var olması gereken özelliklerdir. Öğretmenler çocuklara uzaktan eğitim verecekler ise yüksek motivasyonlarını ve empati yeteneklerini sahaya sürebilecek nitelikte olmalıdır.

Tabiki burada şu etken devreye giriyor. Bu öğretmenlere görev verecek online İngilizce kursu yöneticilerinin öğretmenlerin motivasyon ve empati yeteneklerini sahaya sürmesini sağlayacak şartları, teknik imkanları, gelecek planlarını yapabilecekleri bir sosyal ortamı aşırı - lüzumsuz iş yoğunluğundan uzak bir çalışma ortamını sunabilmesi gerekliliğidir.

Çocuklar için online İngilizce kursları'nın öğretmenleri öğrencilerini takip edebilecek sosyal zamanlama imkanına ulaşmadığı dersten derse koşturduğu bir ortamda başarının gelmesi pek beklenemez.

Çocuklar için online İngilizce kursunun öğretmenleri empati yeteneklerini en üst düzeyde sınf ortamına ve aileye yansıttığında öğrenci öğretmenini hissedecek veli kendinin ve çocuğunun güven ortamında olduğunu bilecek ve çocuğun İngilizce edinim süreci çok daha verimli ilerleyecektir.

Çocukklar için online İngilizce kurslarının yöneticileri bilmelidirler ki öğretmenin soyal zekası ve empati yeteneği öğrenciyi uzun soluklu bir İngilizce eğitiminde tutabilecektir. Öğretmenin empati ve sosyal zekası olmadan sahip olduğu İngilizce bilgisinin ne çğrenciye nede çocuklar içn online İngilizce kursu'nun diğer birimlerine pek bir faydası olmayacaktır.